Follow Us!
modificarea datelor Produsele mele salvate Help

Returnarea produselor și anularea comenzii

 

În conformitate cu legislația UE privind protecția consumatorilor, în cazul în care există vreo problemă cu produsul pe care l-ați primit - de exemplu nu corespunde dimensiunea sau pur și simplu nu v-a plăcut - dar nu a fost utilizat, aveți dreptul să anulați comanda în termen de 30 de zile de la primirea pachetului primit de la serviciul de curierat și pe propria cheltuială - puteți să o trimiteți înapoi. Dacă doriți să anulați, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la webshop@playersroom.ro.

În cazul anulării, nu se pot percepe alte costuri decât costul returnării, dar putem solicita despăgubiri pentru daunele rezultate din utilizarea necorespunzătoare. Vom rambursa prețul de achiziție în termen de 30 de zile prin transfer bancar. Vă atragem atenția că vom restitui prețul integral de achiziție numai dacă veți întoarce produsul și toate accesoriile sale intacte și nedeteriorate, inclusiv broșuri, cutii de încălțăminte și așa mai departe. În lipsa acestora, produsul este considerat depreciat! Cutia de încălțăminte nu trebuie utilizată ca material de ambalare poștală, în astfel de cazuri vom percepe o taxă de 45 RON. Nu putem lua înapoi lenjeria de corp din motive de igienă.

Vă rugăm ca să adăugați lângă produs date de identificare (de exemplu, numărul comenzii) în caz de anulare scrieți dacă doriti sa rambursăm prețul produsului său, doriți o înlocuire sau, în cazul unei plângeri de garanție, o descriere a erorii. Următoarele formulare pot oferi ajutor, dar acceptăm și cereri scrise de mână.

Formular pentru reclamație (Doc , Pdf)

Formular pentru anularea comenzii

În cazul returnării, produsul trebuie ambalat corespunzător, în fiecare caz, dupa consultare prealabila cu coordonatrul nostru prin e-mail sau telefon, trebuie trimis la adresa convenită. Colete cu ramburs nu preluăm!

Dacă aveți o problemă de garanție cu un produs, trebuie să procedați conform descrierii de mai sus și să menționați urmatorul lucru “Playersroom Webshop – Produs defect” .

 

Dacă aveți problemă de garanție coletul trebuie trimis la adresa 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (“Playersroom Webshop – Produs defect”).

 

Întrebări frecvente:

Dacă aveți întrebări legate de serviciul nostru sau de site-ul nostru, vă rugăm să citiți secțiunea Întrebări frecvente.

Înscriere la Newsletter