Dreptul de renunțare, garanție legală și comercială
Restituire bani și schimbare produse – în 30 de zile:
Nu corespunde mărimea, nu vă place culoarea sau din alte motive nu vă place produsul comandat din webshopul nostru?
În conformitate cu o obligație legală, vă puteți retrage din achiziție, caz în care returnați produsul prin poștă/curier la sediul nostru (2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1) în termen de 30 de zile și puteți primi banii. (pentru detalii și termeni de utilizare, consultați Termenii și condițiile sau contactați Serviciul Clienți la 0040/728-644 sau pe webshop@playersroom.ro)
Vă ajutăm să rezolvați problemele:
Este foarte important pentru noi să fiți mulțumiți cu procedurile de renunțare, garanție legală și comercială.
Dacă nu ați fost mulțumită, trimiteți-ne un e-mail sau sunați la centrul nostru la următoarele date de contact:
- e-mail: webshop@playersoom.ro
- telefon: 0040/728-644
Ce trebuie făcut în cazul unei defecțiuni?
Perioada garantiei comerciale este împărțită în două părți. În cazul unei defectiuni în primele șase luni de la cumpărare, legea trebuie să presupună în mod automat că defectul produsului a existat în momentul achiziției. În cazul în care vânzătorul nu este de acord, trebuie să demonstreze că defectul a fost mai târziu cauzat de către client. În cazul unei plângeri depuse din a șaptea lună până la sfârșitul perioadei de doi ani, în cazul în care vânzătorul nu este de acord cu reclamația clientului, cumpărătorul trebuie să demonstreze că motivul defecțiunii a fost deja în produs în momentul achiziției.
Drepturile de garanție comercială are două etape: În prima etapă, clientul poate cere repararea sau schimbarea produsului. Cumpărătorul poate alege între două opțiuni, cu restricția că vânzătorul nu poate alege un drept fără a suferi costuri disproporționate. Cumpărătorul poate alege între două opțiuni, cu restricția că vânzătorul nu poate suferi costuri suplimentare disproporționate.
A doua etapă a drepturilor de garanție poate fi modificată numai dacă vânzătorul nu efectuează sau nu poate efectua repararea sau înlocuirea. (Clientul poate continua să repare produsul defect în detrimentul distribuitorului, dacă acesta nu reușește să facă acest lucru.). În a doua etapă, clientul poate alege între reducerea prețului și anularea, dar în cazul unei greșeli minore, acesta nu poate pretinde anularea. Ceea ce se califică drept "greșală minoră" poate fi decis numai prin cunoașterea erorii specifice.
Citiți mai multe informații în secțiunea "Termeni și condiții”